.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمار وزیر کشاورزی از خسارت سیل اخیر
 شمال نیوز: معاون وزیر جهاد کشاورزی از خرید تضمینی حدود شش میلیون تن گندم از کشاورزان خبر داد و گفت: طوفان و سیل روزهای اخیر که در برخی مناطق کشور اتفاق افتاد خسارت قابل توجهی به مزارع گندم وارد نکرد.

 علی قنبری – مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون حدود شش میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت حدود هشت میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شود.

وی افزود: گندم خریداری شده از کشاورزان ارزشی بالغ بر ۶۹۰۰ میلیارد تومان داشته است که تاکنون پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به آنها پرداخت شده و ۱۷۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز از مطالبات کشاورزان باقی مانده است.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ادامه داد: حدود هزار میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان از طریق ردیف بودجه سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و خزانه دولت و مابقی آن از طریق بانک‌های عامل تامین و پرداخت خواهد شد.

قنبری گفت: خرید تضمینی گندم در استان‌های گرمسیری مانند خوزستان، بوشهر، هرمزگان، ایلام و غیره به اتمام رسیده است، اما هنوز مراکز خرید تضمینی گندم در این استان‌ها باز بوده تا کشاورزان بتوانند در صورت تمایل محصولات برداشت شده خود را به دولت بفروشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.